محل لوگو

قابلیت های دوربین خودرو هوشمند؟


ظرفیت حافظه دوربین خودرو

همانطور که قبلاً گفته شد ظرفیت حافظه صرفاً به کارت microSD استفاده شده در دوربین خودرو داشبورد بستگی دارد. تقریباً تمام داش‌ک‌های موجود در بازار امروزی می‌توانند تا ظرفیت 128 گیگابایت را بپذیرند که بسته به مدل، به 12 تا 35 ساعت زمان ضبط ترجمه می‌شود.

این محدوده ساعت زیاد به دلیل ضبط دوربین‌های دوربین با وضوح 4K با دوربین‌های جلو و عقب به یک دوربین جلویی با وضوح پایین‌تر است. 128 گیگابایت ممکن است برای برخی از مشتریان مقدار زیادی به نظر نرسد، اما محدودیت اصلی به دلیل ضبط حلقه و استفاده مداوم از کارت حافظه در دوربین‌های داش‌کام است. قابلیت اطمینان عامل بزرگی است و کارت های microSD با ظرفیت بالاتر در حال حاضر به سادگی قابل اعتماد نیستند.



ایمن سازی دوربین خودرو


حتی در یک حادثه کوچک وسیله نقلیه، نیروهای تجربه شده توسط افرادی که در خودرو هستند می تواند بسیار زیاد باشد. به همین دلیل است که داشتن یک داش کم متصل به ایمن بسیار مهم است.

ما دوربین خودرو هایی را توصیه می‌کنیم که به‌جای پایه مکنده، از طریق یک پایه چسب بر روی شیشه جلو نصب می‌شوند. پایه‌های چسبی بسیار ایمن‌تر از پایه‌های مکنده هستند، زیرا به دوربین داشبورد اجازه می‌دهند به طور مسطح روی شیشه جلو نصب شود و میزان لرزش و حرکات عمومی را که خودرو در هنگام عبور از معایب در جاده و تصادفات رانندگی تجربه می‌کند، به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد.

در واقع، بسیار متداول است که داش‌ک‌هایی که کاپ مکنده نصب شده‌اند، از شیشه جلو بیفتند یا پایه‌های آن در حوادث خودرو به سمت دیگری حرکت کنند.

میدان دید دوربین خودرو هوشمند

فیلم‌های مهم در جاده می‌توانند از هر جهتی دریافت شوند و مهم است که داشبوردها میدان دید کافی بزرگی برای ثبت این موارد داشته باشند.

بخش مشکل در اینجا این است که هرچه میدان دید بزرگتر باشد، فیلم های اعوجاج یا چشم ماهی بیشتر می شوند. نقطه شیرین برای داش کم بین 125 درجه و 165 درجه است که اکثر دوربین خودرو ها حدود 140 درجه هستند.

این محدوده ترکیبی بهینه از پهن بودن به اندازه کافی برای ثبت حوادث به طرفین بدون تحریف زیاد ارائه می دهد. هر میدان دید بزرگ‌تری به چشم ماهی تبدیل می‌شود و هر میدان دید باریک‌تر، میدان دید کافی برای گرفتن کناره‌ها را نخواهد داشت.

  انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 36

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما