محل لوگو

دوربین مداربسته مخفی چه قابلیت هایی باید داشته باشد ؟


انواع دوربین مداربسته مخفی

دوربین مداربسته مخفی یک دستگاه نظارت تصویری است. بعد از خرید دوربین مداربسته مخفی کوچک می توان آن را در اشیاء معمولی خانگی مانند خودکار، جاکلیدی، اسباب بازی های نرم، ساعت دیواری، قاب عکس و غیره پنهان کرد. دوربین کوچک مخفی چیست؟ دوربین مخفی بیسیم یک دستگاه نظارت تصویری است. دوربین مداربسته مخفی نوعی میکرو دی وی آر است که در بسته ای فریبنده از اشیاء معمولی خانگی مانند خودکار، جاکلیدی، اسباب بازی های نرم، ساعت دیواری، قاب عکس، کیف، ساعت مچی، ماشین حساب، سوئیچ عینک و سایر وسایلی که عموماً در خانواده

دوربین مداربسته مخفی در چیزهای معمولی پنهان شده است تا در حین ضبط، فرد مورد نظر هوشیار نشود. علاوه بر این، این گجت‌ها وزن کمی دارند، بنابراین می‌توانید آن را در هر مکانی با خود حمل کنید. این دستگاه با نام‌های متعددی مانند دوربین مخفی محبوب است، زیرا می‌توان آن را در هر جایی پنهان کرد، دوربین جاسوسی اصطلاح اختصاری دوربین جاسوسی است. به آن دوربین پرستار بچه نیز می گویند زیرا در درجه اول برای نظارت بر بچه ها و پرستار بچه ها استفاده می شود. طیف گسترده ای از دوربین های جاسوسی در هند به صورت آنلاین و در فروشگاه ها/فروشگاه های جاسوسی آفلاین در دسترس است.

ویژگی های دوربین مداربسته مخفی

دوربین مداربسته مخفی فیلم با کیفیتی می گیرد. تصاویر کلیک شده واضح تر و واضح تر هستند.
دوربین جاسوسی در استفاده بسیار انعطاف پذیر است. با گزینه بی سیم می توانید آن را در هر مکانی قرار دهید.
دوربین مخفی با فرمت AVI ضبط می کند. این فرمت تقریباً با هر رایانه ای سازگار است، بنابراین فرد می تواند بعداً ویدیوهای ضبط شده را در صفحه گسترده رایانه ببیند.
نصب دوربین جاسوسی آسان است. شما می توانید به راحتی از آن برای استفاده شخصی و حرفه ای خود استفاده کنید.
جدیدترین مدل ها دارای لنز مادون قرمز هستند. لنزها در شب یا نور کم نیز فیلم های واضح ضبط می کنند.
این دستگاه دارای حسگر تشخیص حرکت داخلی است. حسگرها باعث سهولت استفاده از دستگاه می شوند. مانند مدل‌های قدیمی، فرد نیازی به «روشن کردن» دستگاه برای ضبط و «خاموش کردن» پس از اتمام ضبط ندارد. سنسور تشخیص حرکت حرکت در مجاورت محل کاشت را تشخیص می دهد و به طور خودکار شروع به ضبط می کند. هنگامی که هیچ حرکتی وجود نداشته باشد، دستگاه ضبط را متوقف می کند. این ویژگی دستگاه را از هرگونه دردسر تنظیم دوربین و ضبط رها می کند. علاوه بر این سنسورها عمر باتری دوربین را افزایش می دهند.
این دوربین به کاربر امکان می دهد زمان ضبط را به گونه ای برنامه ریزی کند که مجبور نباشد به صورت دستی با دوربین جاسوسی کار کند.
نعمت دوربین جاسوسی

دوربین مداربسته مخفی برای همه ما نعمت است. قیمت دستگاه نسبت به دوربین امنیتی کمتر است. این به افراد اجازه می دهد تا زمانی که دور هستند خانه و محل کار خود را کنترل کنند. علاوه بر این، به دیگران هشدار نمی دهد، بنابراین فرد می تواند به راحتی آنچه را که می خواهد و زمانی که می خواهد ضبط کند. علاقه مندان می توانند دوربین جاسوسی را در بنگلور از فروشندگان و تامین کنندگان ابزارهای جاسوسی خریداری کنند.
منبع : کلیک کنید

  انتشار : ۳ آذر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 18

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما