محل لوگو

با نحوه کارکرد و ویژگی های دوربین مداربسته سیم کارتی آشنا شوید !


دوربین مداربسته سیم کارتی از انواع دوبین های مداربسته است که دارای قابلیت های منحصر بفرد است .قیمت دوربین های مداربسته سیم کارتی هم به همین دلیل بیشتر است. برای دوربین مداربسته سیم کارتی شما می توانید از سیم کارت های همراه اول ، ایرانسل و ...می توانید استفاده کنید.

نحوه کارکرد دوربین مداربسته سیم کارتی به این صورت است که شما دیگر نیاز به خرید مودم وای فای ندارید زیرا برای انتقال تصویر شما دیگر از وای فای مودم استفاده نمی کنید بلکه از اینترنتی که خود سیم کارت دارد استفاده می کنید . که این دوربین ها حتی در نبود اینترنت هم برای شما انتقال تصویر انجام می دهند.

از قابلیت های این نوع دوربین ها می توان به ویژگی های زیر اشاره کرد:

تشخیص حرکت از قابلیت های این دوربین است که شما می توانید آن را فعال یا غیرفعال کنید . این ویژگی به این صورت است که دوربین در صورت دیدن حرکت در اطراف خود فیلم برداری را شروع کرده و برای شماهم آلارم میفرستد تا شما را آگه کند و در صورت بروز خطر اقدام لازم را انجام دهید .

قابلیت PIR کامل کننده تکنولوژی تشخیص حرکت است . به این صورت که دوربین فقط برای حرکت انسان فیلم برداری را شروع می کند .و به حرکت حشرات و حیوانات و بادو باران حساس نیست .

ارتباط دو طرفه از دیگر قابلیت های این نوع دوربین هاست . این دوربین ها درون خود دارای بلندگو و میکروفون هستند تا شما بتوانید در هر جای دنیا که باشید با کسانی که در اطراف دوربین هستند صحبت کنید .

کیفیت تصویر دوربین های سیم کارتی در مدل های مختلف متنوع است . بعضی دارای کیفیت 2 مگاپیکسل و بعضی دارای کیفیت 5 مگاپیکسل هستند .

پشتیبانی از کارت حافظه از دیگر قابلیت های این نوع دوربین ها است.

بعضی از دوربین های مداربسته سیم کارتی برای فضاهای بیرونی هم مناسب هستند .

منبع:اینجا

  انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 20

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما