محل لوگو

دزدگیر اماکن برای خانه چه مدلی مناسب است؟


دزدگیر اماکن برای خانه؟

دزدگیر اماکن خانه بر روی مفهوم ساده ایمن سازی نقاط ورود به خانه با حسگرهایی کار می کنند که با یک صفحه کنترل یا مرکز فرماندهی نصب شده در یک مکان مناسب در جایی از خانه ارتباط برقرار می کنند. سنسورها معمولاً در درهایی که به خانه می آیند و همچنین پنجره هایی که به راحتی قابل دسترسی هستند ، قرار می گیرند ، خصوصاً در پنجره هایی که باز می شوند ، مخصوصاً در سطح زمین. فضاهای باز داخل خانه ها را می توان با سنسورهای حرکتی ایمن کرد

 

 

Control Panel: صفحه کنترل رایانه ای است که سیستم های امنیتی را مسلح و خلع سلاح می کند ، با هر یک از اجزای نصب شده ارتباط برقرار می کند ، هنگام نقض منطقه امنیتی زنگ هشدار را به صدا در می آورد و با یک شرکت نظارت بر زنگ هشدار ارتباط برقرار می کند. آنها معمولاً دارای یک صفحه لمسی برای برنامه نویسی و تعامل آسان هستند ، جایی است که کدهای عبور برای مسلح کردن و خلع سلاح سیستم وارد می شوند ، می توانند بر روی دستورات صوتی کار کنند و می توانند برای کار با کنترل از راه دور بی سیم موسوم به fobs key برنامه ریزی شوند. سنسور درب و پنجره دزدگیر اماکن سنسور درب و پنجره از دو قسمت نصب شده در مجاورت یکدیگر تشکیل شده است. یک قسمت از دستگاه روی درب یا پنجره و قسمت دیگر روی قاب درب یا آستانه پنجره نصب شده است. وقتی در یا پنجره بسته می شود ، دو قسمت سنسور به هم متصل می شوند و یک مدار امنیتی ایجاد می کنند. هنگامی که دزدگیر اماکن دیجی ویرا در صفحه کنترل مسلح باشد ، این سنسورها با گزارش ایمن بودن نقطه ورود با آن ارتباط برقرار می کنند. در صورت باز شدن ناگهانی درب یا پنجره تحت نظارت ، مدار امنیتی خراب شده و صفحه کنترل این امر را به عنوان نقض یک منطقه امن تفسیر می کند. هشدار با دسی بل بالا به صدا در می آید و در بیشتر موارد به طور خودکار از شرکت نظارت بر زنگ مطلع می شود.

سنسورهای حرکتی: این م componentsلفه های امنیتی ، در صورت مسلح بودن ، با ایجاد یک منطقه نامرئی از یک فضای معین محافظت می کنند که بدون به صدا درآوردن زنگ خطر ، نمی تواند شکسته شود. اینها معمولاً برای محافظت از اتاقهای حاوی اشیا valu با ارزش و همچنین مناطقی که در خانه های بزرگتر کمتر در آن اقامت دارند استفاده می شود.

دوربین های مداربسته: در دو پیکربندی سیمی و بی سیم موجود ، دوربین های مداربسته می توانند به چندین روش مختلف به عنوان بخشی از یک سیستم امنیتی کلی مورد استفاده قرار گیرند. استفاده های معمول شامل نظارت: مناطق دیدنی یا دور از ملک شما دشوار است ساختمانهای از راه دور مانند گاراژها ، انبارها و کارگاه ها نقاط ورودی ، چه در فضای داخلی و چه در داخل ، مانند درب گاراژ و درب جلو دوربین های مداربسته از طریق رایانه ، تلفن های هوشمند و تبلت ها از راه دور قابل دسترسی هستند. وقتی صاحبان خانه در خارج از شهر هستند ، برای مراقبت از زایمان و سایر پرسنل خدماتی مانند مراقبان و محوطه سازی و نظارت بر ورود کودکان پس از مدرسه ، آنها اغلب در این روش استفاده می شوند. همچنین می توان از آنها برای ثبت هرگونه نقض امنیت استفاده کرد ، که می تواند منجر به فیلمبرداری از حمله به خانه شود ، از جمله نگاه خوب به سارقین و شاید حتی وسیله نقلیه ای که آنها رانده بودند.

منبع

  انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 24

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما